niedziela, 14 lutego 2016

LBA

Serdecznie chciałabym podziękować za nominację Panience Kernit. To dla mnie wielkie wyróżnienie.
Tak więc zabieramy się za pytania.

1. Jaką istotą fantastyczną chciałabyś być?
No i bądź tu człowieku mądry i pisz wiersze. Miałabym o tyle łatwiej, bo chciałabym być taką istotą jaką jest moja bohaterka w opowiadaniu. Tylko że jej tutaj nie opiszę bo części fabuły można by się już domyślić.
W takim razie opiszę ci istotę, którą chciałabym być na drugim miejscu. Jest to elf. Jego sylwetki raczej nie muszę znacznie przybliżać. Zwłaszcza dzięki twórczości Tolkiena czy też Andrzeja Sapkowskiego. Wysokie, szczupłe istoty o lekko szpiczastych uszach. Elfy kochają bliskość z naturą. Są niezwykle silni a ich zmysły są bardziej rozwinięte niż u ludzi. Potrafili świetnie strzelać z łuku oraz pięknie śpiewać. I to chyba tyle co mi teraz przychodzi do głowy.

2. Co planujesz osiągnąć w przyszłości?
Jest to trudne pytanie. Na pewno chciałabym mieć pracę, z której czerpałabym przyjemność (ale jaką konkretnie to nie wiem, coś w stronę medycyny), rodzinę. Jednak jak to mówi moja mama: Nie ma się do czego śpieszyć. I popieram ją w tym stwierdzeniu.

3. Co najbardziej cenisz sobie w ludziach, a czego w nich nienawidzisz?
Najbardziej cenię szczerość i zaufanie. Według mnie bez tego żadna znajomość nie ma sensu. No bo na przykład co to byłaby za przyjaciółka, która nie powie ci nawet najtrudniejszej rzeczy, albo nie nawrzeszczała gdybyś zrobiła coś idiotycznego wiedząc, że ty to zrozumiesz i nie będziesz się za to złościć. A najbardziej nie lubię gdy ludzie myślą tylko o sobie. Gdy nie zwracają uwagi na drugiego człowieka.

4. Co skłoniło cię do napisania bloga?
Myślałam o tym już jakiś czas temu. A jeszcze bardziej spotęgował to fakt, że przeczytałam kilka książek właśnie o tematyce fantasy i chciałam stworzyć coś swojego.

5. Jaki jest twój wymarzony dom?
Niewielki, dwupiętrowy domek (aby nie trzeba było dużo sprzątać), gdzieś na obrzeżach dużego miasta. Elewacja w kolorze pastelowej zieleni z brązowymi elementami. Czarny dach. Z tyłu niewielki ogródek. Na dole kuchnia połączona z salonem. Duży ciemny stół, dookoła mięciutkie krzesła. Obok Duży, puchaty fotel i narożnik. Naprzeciwko telewizor 50 cali. Kominek, pod którym są skrytki na drewno. Duża komoda z dużą ilością zdjęć. Cały pokój pomalowany na kilka kolorów. Limonkowy, ceglasty i pastelowa żółć. W łazience (brązowo - białej) wanna z hydromasażem, prysznic no i wiadomo cała reszta. Gdzieś jeszcze przyklejona delikatna fototapeta przedstawiająca zachód słońca w górach. Na następnym piętrze moja sypialnia z dużym łóżkiem, delikatny, kryształowy żyrandol. Wielki, puchaty dywan. Tylko nie wiem jaka kolorystyka. Waham się pomiędzy błękitny z szarym albo fioletowy z limonkowym.

6. Posiadasz jakieś uzależnienia?
Od muzyki. Nawet jak odrabiam lekcje to musi mi coś tam grać, bo coś mi już przeszkadza :D

7. Lubisz mangę i anime? 
Bardzo dawno tego nie oglądałam. Nie wiem co teraz się ogląda. W ogóle rozstałam się z wszelkiego rodzaju bajkami w wieku około trzynastu lat (oczywiście oprócz genialnych produkcji filmowych). Więc nie mogę nawet powiedzieć czy lubię, ponieważ jak nie oglądam to nie wiem czy mi się by to spodobało.
Jejku. Proste pytanie tak-nie a ja teki wywody robię.

8. Jaką umiejętność chciałabyś doprowadzić do możliwie jak najwyższego poziomu?
U mnie są to zmysły. Zarówno jak i słuchu, węchu i wzroku.

9. Jaką ekstremalną rzecz chcesz zrobić przed śmiercią?
Skoczyć na bungee i ze spadochronem.

10. Do jakiej epoki chciałabyś się przenieść i dlaczego?
Hm. Niech pomyślę. Chyba najbardziej to czasów kiedy rządził Sulejman Wspaniały w Państwie Osmańskim. Oglądając serial Wspaniałe Stulecie patrzę na te piękne stroje, na cały wygląd tych pałacy i aż dech zapiera.

11. Bez czego nie poradziłabyś sobie w życiu codziennym?
Może telefon. W końcu to teraz taki mini komputer.


No dobra. Przebrnęłam. Teraz czas na moje pytania i nominowanych. Nie łudźcie się, że znajdę aż 11 osób. Tak więc ograniczę się do czterech :D

Nominuję:
Let is Die
Hana
Kocham Rysować
Lara

A teraz pytania:
1. Jaki jest twój ideał chłopaka? (wygląd, charakter itp.)
2. Twoja ulubiona książka?
3. Jaką sławną osobę podziwiasz najbardziej i dlaczego?
4. Co najchętniej robisz gdy wiesz, że możesz leżeć przysłowiowym brzuchem do góry?
5. Masz jakieś zwyczaje, które ciągle powtarzasz?
6. Do jakiego kraju najbardziej chciałabyś się udać?
7. Jeśli miałabyś wybór: żyć dalej w realnym świecie lub przenieść się do fantastycznej krainy, co byś wybrała?
8. Lubisz sport? A jak tak to jaki?
9. Na jakie cechy najbardziej zwracasz uwagę gdy kogoś poznasz?
10. Ulubiona pora roku?
11. Co według ciebie jest gorsze: nie posiadać przyjaciół czy drugiej połówki?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz