niedziela, 14 lutego 2016

LBA 2

Tym razem nominacja od Liadan Laren. Bardzo za to dziękuję. To dla mnie wielkie wyróżnienie.
Tak więc zaczynamy.

1. Twoje ulubione miejsce?
Moje łóżeczko :D

2. Gdybyś mogła wybrać jedną zdolność nadprzyrodzoną, która by to była?
Chciałabym mieć doskonale rozwinięte zmysły. Ale że ma być to jedna więc postawię na słuch.

3. Co chciałabyś w sobie zmienić?
Chyba jedynie swój wzrost. Tak o te 5- 8 cm. No bo jednak 160 cm to niewiele. A tak to to raczej nic. Kiedyś bym wymieniała i wymieniała, ale z czasem polubiłam samą siebie.

4. Jak się ubierasz?
Zwykle wybieram ubrania, które nie będą mi przeszkadzały w codziennym funkcjonowaniu. Luźnie, ale też nie dresy. Mają był wygodne i ładne. Nie mam jednego, konkretnego stylu. Czasem lubię założyć bluzę czy nieco workowaty sweter, a czasami kolorowy żakiet. Zależy od samopoczucia. A jeśli chodzi o kolory to wszystkie po kolei, oprócz fioletu i czarnego, rzadko zdarza się też żółty.

5. Twoja ulubiona piosenka?
I takich pytań najbardziej nie lubię. Z racji tego, że kocham muzykę nie jestem w stanie odpowiedzieć, która piosenka jest moją ulubioną.  Mogę najwyżej wymienić kilka tytułów, które ostatnio szczególnie przypadły mi do gustu:
Bastille - Things We Lost In The Fire
Drake - Hotline Bling
Alvaro Soler - El Mismo Sol
Cleo - Zabiorę nas

6. Gdzie chciałabyś mieszkać i dlaczego?
Chciałabym mieszkać na północy naszego kraju, ponieważ kocham morze. A na kilka tygodni w roku chciałabym wyjeżdżać do jakiegoś ciepłego kraju np. Hiszpania.

7. Co robisz zazwyczaj w weekendy?
Sprzątam w domu, uczę się, jak się znajdzie trochę czasu to oglądam sobie jakieś seriale.

8. Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz?
Kot. Na 100%. Tak samo lubię leniuchować i wylegiwać się w ciepełku.

9. Twoje wymarzone imię?
Tak samo jak z wyglądem, polubiłam swoje własne imię. Emilia. Bardzo rzadkie i dlatego takie wyjątkowe :D Chociaż najczęściej jest ono zdrabniane, nawet przez znaczną większość nauczycieli do Emilka czy Emi.

10. Jak długo piszę i kiedy zaczęłam swoją przygodę z pisaniem?
Tego bloga piszę od niedawna bo od początku stycznia. A takie przygody zaczęły się jakieś półtora roku temu, jednak nie byłam z tego wszystkiego zadowolona, zrobiłam sobie długą przerwę i oto w mojej głowie zrodziło się takie coś.

11. Gdybym musiała, jaki zrobiłabym sobie tatuaż i gdzie?
Bardzo podobają mi się delikatne tatuaże. Szczególnie lecące ptaki lub zdmuchiwany latawiec. A zrobiłabym sobie albo na nadgarstku albo na łopatce.

No to byłoby na tyle. Nominacje podałam w poprzednim poście. Jeszcze raz dziękuję za nominacje i pozdrawiam :D


4 komentarze:

  1. Obalam mit, że Emilek jest mało! Osobiście mam tak samo na imię XD. Bynajmniej u mnie, na południu jest ich od groma xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie ze świecą szukać. Ale jednak nie jest to tak popularne imię jak nie wiem Katarzyna czy Magdalena.

      Usuń
  2. U nas to właśnie jest masakrycznie dużo Kasiek i Magd. Jest także od groma Mateuszy, Jakubów i Wiktorii i Wiktorów oraz Janków:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co powiesz na trzecie LBA? ^^
    http://male-klamstwo.blogspot.com/2016/02/lba.html

    OdpowiedzUsuń