czwartek, 18 lutego 2016

LBA 4

O rany. To już czwarta nominacja! Po prostu cieszę się jak dziecko z tego powodu. Nie wiem czy już o tym wspominałam czy nie, ale LBA to dla mnie wielkie wyróżnienie i dzięki temu mam świadomość, że praca jaką wkładam w pisanie tego opowiadanie się opłaca i jeszcze bardziej pcha mnie w jego udoskonalanie i rozwijanie. Za to dziękuję. Tak więc bez zbędnego przedłużania zaczynamy.
Nominacja przywędrowała od Aika 'san.

1. Masz ulubionego przyjaciele/przyjaciółkę?
Mam. Znamy się od przedszkola. Na etapie gimnazjum nasze drogi się rozeszły, a w liceum bam. Jesteśmy w jednej klasie. To jedyna dziewczyna w mojej klasie (mimo że z prawie wszystkimi się świetnie dogaduje) z którą tak ciekawie spędzam czas.

2. Czy zmieniłabyś coś w swoim życiu, gdybyś mogła?
Hmm. Trudne pytanie. Możliwe, że dałabym sobie kopa do nauki.

3. Gdybyś mogła ułożyć swój wygląd, charakter i zdolności od nowa, czy skorzystałabyś z takiego czegoś?
Możliwe, że bym się skusiła. Kilka rzeczy można by poprawić.

4. Lubisz grać w gry? Jesteś Geek'iem?
Geek'iem nie jestem, ale od czasu do czasu lubię sobie włączyć jakąś gierkę. Tak na odstresowanie. Pamiętam kiedyś miałam taką fazę na Mario, że obiecałam sobie, że nie odejdę od komputera aż całej nie przejdę :D

5. Czy lubisz czytać książki, ewentualnie komiksy, bądź mangi.
Kocham książki. Jestem w tej mniejszości Polaków co je czytają. Jednak przez dłuższy czas to trzymałam się od nich z daleka. Zmieniło się to jakieś dwa lata temu i teraz jestem zapalonym czytaczem.

6. Ulubiona postać z SF?
Hm. Lubię wszystkich (prawie). Ale ulubiony to może... Rozalia. Tak. Zdecydowanie.

7. Za co lubisz blogi, które czytasz?
Za oryginalność, pomysł, całokształt.

8. O jakiej tematyce zazwyczaj wybierasz blogi?
Na pierwszym miejscu SF. Potem fantastyka. No kocham ją po prostu. A potem fan fiction. Lubię czytać opowiadania, które są na podstawie, np. filmu jaki lubię, ale jest przedstawione trochę z innej strony. Kiedyś też miałam fazę na czytanie opowiadań z siatkarzami, ale już mi przeszło. Wolę ich oglądać jak grają :D

9. Jakie klimaty lubisz?
Nie wiem czy chodzi o takie pogodowe czy książkowe - filmowe. To dam wszystko po kolei.
Ciepło. Bardzo ciepło. Hiszpania.
Mroczne. Wisząca tajemnica w powietrzu. Nutka romansu. I fantasy. To podstawa.

10. Słodko czy gorzko?
Słodziutko.

11. Czy uważasz, że od miłości do nienawiści jest cienka nić?
Jest w tym wszystkim prawda. Mogą chodzić ze sobą dwa gołąbki, kochać się nad życie, ale jedno z nich popełni jeden błąd i już nie odzywają się do siebie na całe życie. Po prostu wróg publiczny numer jeden. Jednak uważam, że jeśli ktoś kogoś naprawdę kocha, to umie wybaczać. A jeżeli jest to coś naprawdę, przez co związek musi się rozpaść, to trzeba zrobić to z klasą.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz